Nie tego szukasz ? Przejrzyj inne oferty z tej kategorii (Usługi i Wynajem › Edukacja, nauka i szkolenia › Kursy i szkolenia). Możesz też zawsze przejść na stronę główną lub skorzystać z wyszukiwarki. ⊗
Oferta wygasła!
Czas trwania 37 godzin dydaktycznych- 5 dni
Termin kursu: 9-10maja, 16-17 maja, 23 maja
Cena za kurs: 300 zł płatne gotówką w sekretariacie lub na konto szkoły: 89 1140 2004 0000 3402 4028 6286
Miejsce kursu: Szkoły Edukator, ul. 18 Stycznia 24, Wieluń
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat oraz materiały z zajęć na pendrive
Opis szkolenia:
Pracownik biurowy to osoba, która zajmuje się koordynacją i sprawnym działaniem codziennej pracy biura, sekretariatu. Kurs skierowany jest dla wszystkich osób pragnących podjąć pracę w biurze oraz chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe.
Program szkolenia:
1. ORGANIZACJA PRACY BIUROWEJ ( 27 GODZIN).
- SYLWETKA PRACOWNIKA BIUROWEGO- OBOWIĄZKI, ZADANIA, PRAWA,
- OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY,
- PODSTAWY PRACY BIUROWEJ,
- SPRAWNY PRZEPŁYW INFORMACJI,
- ELEMENTY PRAWA ADMINISTRACYJNEGO,
- REDAGOWANIE PISM,
- PROWADZENIE DOKUMENTACJI,
- INSTRUKCJE KANCELARYJNE,
- ZASADY SPORZĄDZANIA PROTOKOŁÓW, NOTATEK SŁUŻBOWYCH, SPRAWOZDAŃ.
2. INFORMATYCZNA OBSŁUGA BIURA/ SEKRETARIATU (8 GODZIN).
- PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA I INTERNETU,
- POCZTA ELEKTRONICZNA,
- PROGRAMY: Word (edytor tekstu) Excel (arkusz kalkulacyjny) PowerPoint (tworzenie i wyświetlanie prezentacji),
3. PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY PRACY BIUROWEJ (6 GODZIN)
- SPRAWNA OBSŁUGA BIURA/ SEKRETARIATU,
- OBSŁUGA KLIENTÓW ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH,
- SKUTECZNA KOMUNIKACJA,
- ZARZĄDZANIE CZASEM,
- SAVOIR VIVRE W PRACY BIUROWEJ.
Chcesz wrócić do tej oferty później? Możesz dodać ją do listy ulubionych, aby o niej nie zapomnieć lub też oznaczyć jako ignorowaną jeśli nie spełnia ona Twoich oczekiwań za pomocą ikon w prawym górnym rogu ogłoszenia. ⊗
Oferta jest już nieaktualna? Być może zawiera nieprawidłowo oznaczoną lokalizację, błędny numer telefonu czy w inny sposób narusza regulamin? Zgłoś nam ten problem - oferta zostanie sprawdzona w pierwszej kolejności! ⊗